.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در ساری برگزار شد؛
برگزاری نهضت مومنانه بانوان بسیجی مازندران
آیین نهضت مومنانه بانوان بسیجی استان مازندران به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب (س) وروز پرستار در ساری برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز، فرشته پازوکی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا ظهر یکشنبه در آئین نهضت مومنانه بانوان بسیجی استان با اظهار اینکه در مرحله اول و دوم کمک مومنانه نیمی از ۱۲۴ میلیارد تومان مرحله و ۱۱۳ میلیارد تومان مرحله دوم توسط بانوان جمع آوری و کمک شده است، گفت: در مرحله سوم این طرح در سراسر استان اجرا شده است.

 

وی افزود: همزمان با میلاد باسعادت حضرت زینب (س) ۱۵ هزار بسته یلدایی و معیشتی بین خانوارهای نیازمند توزیع می‌شود و برآورد اعتباری آن سه میلیارد تومان بوده است.

 

وی به برنامه‌های مهم دیگر اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی، حضور در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها و تجلیل از پرستاران از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه زنان به شمار می‌رود.

 

سرهنگ صادقی جانشین فرمانده سپاه شهرستان ساری نیز با گرامیداشت روز ولادت حضرت زینب (س) و پرستاران اظهار داشت: ویروس کرونا فرصت‌هایی را در کنار تهدیدها ایجاد کرده که حس نوع دوستی و دستگیری از نیازمندان از جمله آن است.

 

وی با بیان اینکه امروز هزار سبد کالا همزمان با شب یلدا و میلاد باسعادت حضرت زینب (س) توزیع می‌شود، گفت: حمایت از نیازمندان درواقع یاری کردن خداوند به شمار می‌رود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.203 seconds.